02 paź

Podest do obsługi cystern kolejowych

Podest do obsługi cystern kolejowych – realizacja PB Baumar

W ramach realizacji dla klienta przygotowaliśmy specjalistyczny podest aluminiowy do obsługi cystern kolejowych, który został zaprojektowany i wykonany zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa oraz normami PN-EN ISO 14122. Projekt uwzględniał zarówno ergonomię pracy, jak i pełne zabezpieczenie osób wykonujących czynności rozładunkowe i serwisowe na wysokości.

Czytaj więcej

24 lut

Montaż drabin dostępowych na dachy sześciu budynków, o wysokości ok. 9,5m każdy.

montaż drabin dostępowych

Prezentujemy Państwu zdjęcia z zakończonej realizacji. Zadanie polegało na zamontowaniu drabin dostępowych na dachy sześciu budynków, o wysokości ok. 9,5 m każdy.
Drabiny Fixo System naszej produkcji, na stałe zamontowane do budynków, wykonane ze stali ocynkowanej, która jest obecnie wiodącym materiałem przy takich rozwiązaniach. Drabiny z koszem ochronnym oraz poręczami przy zejściu na dach, wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Drabiny były mocowane już po wykończeniu elewacji budynków więc w warstwie izolacji należało wyciąć otwory dla wsporników drabin, następnie izolację uzupełniono i osłonięto te miejsca estetycznymi rozetami maskującymi. Jako zabezpieczenie drabiny przed dostępem osób niepowołanych zastosowano zdejmowany dolny segment drabiny wykonany z aluminium aby można było go wygodnie przechowywać w bezpiecznym miejscu i tylko w razie konieczności wejścia na dach zawiesić na stałej części drabiny. Montaż drabin został przeprowadzony przez wykwalifikowaną brygadę z użyciem technik alpinistycznych, dzięki temu nie było konieczności dojazdu ciężkim sprzętem ani rozstawiania rusztowań.

Sprawdź naszą ofertę drabin dostępowych.

Czytaj więcej

09 wrz

Przyczepa przemysłowa o udźwigu 8000 kg

Przyczepa przemysłowa o udźwigu 8000 kg

Przyczepa przemysłowa z platformą o wymiarach 2500×1300 mm i ładowności 8 ton. Wykonana zgodnie z indywidyalnymi wymogami Klienta. Posiada dwuosiowy układ skrętny, czyli zarówno przednia, jak i tylna oś jest skrętna na obrotnicy. Osie są sprzężone ze sobą cięgnem dzięki czemu obydwie skręcają jednocześnie zmniejszając promień skrętu wózka. Do przedniej osi zamocowany jest dyszel z oczkiem przystosowanym do ciągnięcia wózkiem widłowym lub innym ciągnikiem. Powierzchnia ładunkowa wykonana jest z blachy ryflowanej oraz dodatkowo pokryta gumą antypoślizgową. Na krawędziach bocznych wykonane są gniazda do mocowania pasów transportowych.

Czytaj więcej