Progi hamujące są przeznaczone do zmniejszania nadmiernej prędkości samochodu na ulicach. Zmiana wysokości poprzecznego profilu ulicy zmusza kierowców do zmniejszenia prędkości samochodów,
Montaż progów zwalniających odbywa się poprzez mocowanie śrubami nierdzewnymi i podkładkami z tworzywa.
Właściwości
Wykorzystanie
DANE TECHNICZNE:
nr kat | Opis | Główne wymiary (mm) | Waga (kg) |
4355 | próg zwalniający - element środkowy -żółty (30km/h) | 500 x 430 x 30 | 6,2 |
4356 | próg zwalniający - element środkowy -czarny (30km/h) | 500 x 430 x 30 | 6,2 |
4357 | próg zwalniający - element końcowy -żółty (30km/h) | 430 x 215x30 | 1,9 |
4358 | próg zwalniający - element końcowy -czarny (30km/h) | 430 x 215x30 | 1,9 |
4359 | próg zwalniający - element środkowy -żółty (20km/h) | 500 x 430 x 50 | 10,2 |
4360 | próg zwalniający - element środkowy -czarny (20km/h) | 500 x 430 x 50 | 10,2 |
4361 | próg zwalniający - element końcowy -żółty (20km/h) | 430 x 215x50 | 2,8 |
4362 | próg zwalniający - element końcowy -czarny (20km/h) | 430 x 215x50 | 2,8 |
4363 | próg zwalniający - element środkowy -żółty (10km/h) | 500 x 430 x 60 | 13 |
4364 | próg zwalniający - element środkowy -czarny (10km/h) | 500 x 430 x 60 | 13 |
4365 | próg zwalniający - element końcowy -żółty (10km/h) | 430 x 215x60 | 3,7 |
4366 | próg zwalniający - element końcowy -czarny (10km/h) | 430 x 215x60 | 3,7 |