Suwnice do zastosowań w małych i dużych halach produkcyjnych oraz magazynach, do trasportu wielkogabarytowego i nie tylko.
Suwnice jednodźwigarowe idealnie nadają się do transportowania wewnątrz hal produkcyjnych i magazynowych o niewielkich powierzchniach. W ofercie suwnica z dźwigarem walcowanym lub spawanym skrzynkowym. Wybór jednej z opcji połączenia czołownicy z dźwigarem pozwoli zoptymalizować wysokość podnoszenia materiałów do transportu. |
Jednodźwigarowe suwnice pomostowe ELV, ELK, oraz ELS firmy ABUS to najwyższa jakość dla małych i dużych hal produkcyjnych.
Konstrukcja suwnic pozwala w optymalny sposób wykorzystać kubaturę hali, dzięki czemu koszty inwestycji są znacznie niższe. Wybór wariantu połączenia czołownicy z dźwigarem pozwala dostosować suwnicę do istniejących warunków, i przez to zoptymalizować wysokość podnoszenia. Nowym inwestycjom zalecamy wariant 3, przy którym uzyskuje się najmniejsze odległości dojazdowe wózka. W ofercie posiadamy także akcesoria dodatkowe do suwnic firmy ABUS, dzięki którym można dostosować je do specjalistycznych rozwiązań technologicznych.
Dźwigary suwnic pomostowych ELV - wykonane z dwuteowych profili walcowych
Dźwigary suwnic pomostowych ELK i ELS - wykonane z odpornych na skręcanie spawanych dźwigarów skrzynkowych
Boczny wózek jezdny suwnicy jednodźwigarowej ELS zapewnia optymalne wykorzystywanie wysokości podnoszenia.
Maksymalny udźwig suwnic: 16 t
Maksymalna rozpiętość: 39 m
Typ | Udźwig * [ t ] | Rozpiętość * [ m ] |
ELV Suwnica jednodźwigarowa z dźwigarem walcowym | do 5 | 18,5 |
do 6,3 | 17,5 | |
do 8 | 17 | |
do 10 | 14,5 | |
ELK | do 5 | 25,5 |
do 10 | 26 | |
do 16 | 22 | |
ELS | do 6,3 | 39 |
do 8 | 34,5 | |
do 10 | 34 |
Warianty połączenia czołownicy z dźwigarem dla ELV i ELK
Wykonanie obniżone - Wariant 1 | Wykonanie obniżone - Wariant 2 | Standardowe połączenie głównego dźwigara - Wariant 3 | Wykonanie podwyższone - Wariant 4 | Wykonanie podwyższone - Wariant 5 |
Zestawienie dla ELS
Wykonanie obniżone - Wariant 1 | Wykonanie obniżone - Wariant 2 | Standardowe połączenie głównego dźwigara - Wariant 3 | Wykonanie podwyższone - Wariant 4 |
Jednodźwigarowa suwnica pomostowa ELK to najlepsze rozwiązanie dla nowo wybudowanych hal.
Model o skośnym zakończeniu dźwigara ( wariant 3 ), przy skośnej konstrukcji dachu pozwala optymalnie wykorzystać wysokość hali.
Suwnice mogą być wykonane z różnymi wariantami połączenia dźwigara z czołownicą. Umożliwia to podział powierzchni hali na dwa obszary w celu uzyskania efektywnego przepływu materiałów. | |
Zastosowanie rolek prowadzących powoduje bardziej precyzyjne prowadzenie suwnicy na szynie oraz zmniejszenie sił ukosowania. |
Sterowanie radiowe ABUS zapewnia wysoką swobodę w sterowaniu suwnicą, w halach ze słabą widocznością, przy transporcie wielkogabarytowych ładunków. |
Wariant podwyższonego połączenia czołownicy z dźwigarem znajduje zastosowanie w szczególnych przypadkach konstrukcji hal i jest stosowany w celu optymalizacji wysokości podnoszenia. | |
W opcji dodatkowej duży wyświetlacz pokazujący aktualne obciążenie suwnicy. | |
Praca tandemowa suwnic pomostowych ułatwia transport wielkogabarytowych ładunków. |