Od 1992 roku wspieramy europejskich przedsiębiorców

Wciągarka elektryczna do nawijania węży typoszereg UR - udźwig do 40000 kg

Wciągarka elektryczna do nawijania węży typoszereg UR - udźwig do 40000 kg
Wciągarka elektryczna do nawijania węży typoszereg UR - udźwig do 40000 kg
Brak opinii

Wciągarka elektryczna do nawijania węży i węży zespolonych z transponderem jest budowana głównie do celów specjalnych.

PRODUKT NA ZAPYTANIE

Wciągarka elektryczna do nawijania węży typoszereg UR - udźwig do 40000 kg

Wciągarki elektryczne do nawijania węży i węży zespolonych z transponderem Wciągarka elektryczna do nawijania węży i węży zespolonych z transponderem jest budowana głównie do celów specjalnych. Posiada napęd elektryczny. Może być wykonana z samohamującą przekładnią ślimakową lub przekładnią planetarną, w zależności od specyfiki obciążenia. Wciągarka do nawijania węży jest wykorzystywana do nawijania węży do wody słodkiej lub do nawijania węży dostarczających paliwo i olej hydrauliczny, lub też do nawijania elektrycznych kabli zasilających. Wciągarka do węży zespolonych jest stosowana głównie do nawijania węży połączonych, kabli sygnałowych, kabli koncentrycznych lub nawet kabli światłowodowych. Większość rodzajów tej nawijarki wyposażono w pierścienie ślizgowe i / lub krętliki obrotowe. Wciągarka transponderów jest stosowana głównie do elektrycznych kabli sygnałowych i w większości przypadków ma zamontowany elektryczny pierścień ślizgowy. Powyższe typy wciągarki mogą być dostarczane z ramami w kształcie litery A. Firma ECI we wspólpracy z Industrial Winch™ sprzedaje systemy do wszystkich zastosowań. Nasze systemy można znaleźć na następujących typach konstrukcji: statki w segmencie offshore do transportu ładunków ciężkich, w połowie zanurzalne łodzie w segmencie offshore, statki bazy dla nurków, statki badawcze, statki do układania kabli i rur oraz inne.

WCIĄGARKA ELEKTRYCZNA UR TYPOSZEREG

Specyfikacja wciągarki elektrycznej do nawijania węży UR:

  • Samohamująca przekładnia ślimakowa, przekładnia walcowo stożkowa, przekładnia planetarna lub przekładnia zębata o zębach ukośnych
  • Wytrzymała konstrukcja
  • Silnik hamowany z obudową typu TENV (całkowicie zamknięta, niewentylowana), stopień ochrony IP 56, 400 V AC /trójfazowy / 50 Hz (lub 440/3/60)
  • Dwuwarstwowa, dwuskładnikowa powłoka ochronna, zgodna z ISO 12944, kategorii C2-Low w kolorze RAL 5010

Dodatkowe opcje:

  • Bęben dzielony
  • Rowkowany bęben
  • Osłona bębna
  • Rolka dociskowa
  • Wyłącznik krańcowy
  • Enkoder z wyłącznikiem wrzecionowym
  • Sprzęgło
  • Sprzęgło cierne
  • Czujnik luźnej liny
  • Pneumatyczny wyłącznik krańcowy
  • Ręczny hamulec boczny
  • Hydrauliczny hamulec boczny
  • Kaseta sterująca
  • Pneumatyczny zawór sterujący
  • Układacz liny
  • Dodatkowe mocowanie liny
  • Pierścień ślizgowy
  • Awaryjny ręczny napęd (silnik elektryczny)

Opinie